Pogoji poslovanjaPustite prostoru, da zapleše v igri svetlobe in barv

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

Splošni prodajni pogoji Spletna trgovina Dekorativa Nada so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Določajo delovanje Spletne prodaje Dekorativa Nada ter urejajo poslovanje med njim in kupcem. Spletno trgovino Dekorativa Nada upravlja Dekorativa Nada d.o.o., Goriška cesta 9, 5270 AJDOVŠČINA, davčna številka SI41050525. Več podatkov in vizitko podjetja dobite na povezavi https://dekorativa-nada.si/vizitka/.

Pomoč uporabnikom

Informacija o naročilih, dostavi in reklamacijah v zvezi s spletnimi nakupi in pomoč pri spletnem nakupu:

  • e-naslov: info@dekorativa-nada.si

  • telefon: 05 36 63 878 (od ponedeljka do petka od 8:00 do 12:00 in od 14:00 do 18:00).

Cene

Vse cene so izražene v evrih in veljajo le za spletne nakupe. Cene v prodajalni Dekorativa Nada se lahko od cen v spletni prodaji razlikujejo.

Redne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da je podatek o ceni napačen oziroma v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, se kupec lahko odloči, da odstopi od naročila.

Naročila

  • Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo »Novo spletno naročilo Dekorativa Nada«, s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Običajno prejmete elektronsko sporočilo v 5. minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronske pošte.

  • Dekorativa Nada si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da izdelka ni več na zalogi ali očitno napačnih cen. O zavrnitvi vas bomo obvestili v čim krajšem možnem času.

V primeru nejasnosti in za zagotovitev pravilne dobave vas bomo poklicali na telefonsko številko, ki ste jo vnesli v področje »Moj račun -> Naslovi« oziroma ob oddaji naročila.

  • Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku, ga poslali na vaš naslov in vas obvestili. Na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo »Vaše Dekorativa Nada naročilo je zaključeno«.

V primeru, da naročeno blago iz nepričakovanih razlogov ne more biti dostavljeno v dogovorjenem roku, vas bomo o novem roku dobave obvestili telefonsko ali preko elektronske pošte.

  • Po prejemu kupnine bomo vaše naročilo zaključili in vam poslali račun po navadni pošti v nekaj dneh.

  • Prodaja pravnim osebam preko Spletne trgovine Dekorativa Nada ni mogoča. Za prodajo pravnim osebam se obrnite na tel. št. 05 36 63 878 ali elektronski naslov info@dekorativa-nada.si.

Način oddaje naročila

Naročila preko Spletne trgovine Dekorativa Nada:

  • Oddajo naročila začnete s klikom na označbo »Zaključi nakup«

  • Naročila je možno oddati kadarkoli in katerikoli dan v tednu.

  • V primeru težav pokličite na tel. št. 05 36 63 878 ali oddajte sporočilo na elektronski naslov info@dekorativa-nada.si.

Naročila preko elektronske pošte:

  • Pošljete elektronsko pošto na naslov info@dekorativa-nada.si.

  • Naročilo lahko oddate 24 ur na dan vse dni v tednu.

  • V naročilo vpišite podatke izdelkov s količinami.

  • Vaše podatke (ime, priimek, e-naslov, telefonsko številko).

  • Željen naslov dostave.

Preklic naročila

Oddana naročila preko spleta lahko prekličete brez dodatnih stroškov do prejema elektronskega obvestila »Vaše Dekorativa Nada naročilo je zaključeno«. Obvestilo o preklicu pošljite na elektronski naslov info@dekorativa-nada.si. V elektronskem sporočilu navedite zadevo: »Preklic naročila«, v tekstovnem delu pa ime in priimek ter številko naročila.

Sprememba naročila

  • Spremembe naročila posredujete po elektronski pošti na naslov info@dekorativa-nada.si z naslednjimi podatki:

  • ime, priimek in št. naročila

  • izdelke, ki jih želite dodati, zmanjšati ali odpovedati z ustreznimi količinami

  • želene spremembe naslova dostave.

Shranjevanje naročila

Potrjeno naročilo se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Dekorativa Nada d.o.o., Goriška cesta 9, 5270 Ajdovščina. Kupec lahko dobi kopijo naročila s poslano zahtevo na elektronski naslov info@dekorativa-nada.si.

Način plačila

  • Po povzetju z gotovino. Provizija poštne nakaznice je brezplačna.

  • Po predračunu, ponudbi ali osebnem prevzemu. V tem primeru nam pošljite elektronsko pošto na naslov info@dekorativa-nada.si z naslednjimi podatki:

  • podatke o izdelku s količino

  • naziv kupca

  • kontaktni e-naslov in telefon

  • želen naslov dobave ali namen o lastnem prevzemu.

Izdaja računa

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Pri poslovanju preko spleta bomo izdali račun ob pošiljanju blaga kupcu.

Dostava

Dostava bo opravljena preko Pošte Slovenije. Kupljeno blago je dobavljivo običajno v 2. do 10. delovnih dneh, če ni drugače določeno. V primeru, da zaradi nepredvidljivih razlogov blaga ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas bomo o novem dobavnem roku obvestili telefonsko ali na vaš elektronski naslov.

Blago se dobavlja izključno na naslove v Sloveniji.

Strošek dostave

Stroški dostave se zaračunajo po ceniku Pošte Slovenije.

Pravica do odstopa od nakupa

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od nakupa blaga, nas lahko v 14. dneh obvestite, da odstopate od nakupa, ne da bi vam bilo treba navesti razloge za svojo odločitev. Zahtevek pošljete po elektronski pošti na naslov info@dekorativa-nada.si. 14-dnevni rok začne teči z dnem prejetja blaga. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom naročila je strošek vračila blaga.

V kolikor ste blago že prejeli in od nakupa odstopate, ga morate Dekorativni Nadi vrniti v 30. dneh po poslanem zahtevku o odstopu od nakupa. Blago morate vrniti z vso dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga po pravilnem postopku, vam bomo kupnino vrnili takoj, oz. Najkasneje v 14. dneh po prejemu sporočila o odstopu od nakupa.

Reklamacije

V primeru reklamacije se bomo potrudili, da jo rešimo v čim krajšem možnem času in skladno z zakonskimi določili.

Stvarne napake

V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Uveljavljanje stvarne napake

Stvarno napako ugotavljate z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov info@dekorativa-nada.si ali osebno na sedežu podjetja.

V kolikor obstoj napake ni sporen, vam bomo najkasneje v 8. dneh ugodili. V primeru spora glede obstoja stvarne napake vam bomo pisno odgovorili v osmih dneh.

Varovanje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani izključno s strani podjetja Dekorativa Nada d.o.o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.

Osebni podatki, ki so pridobljeni preko Spletne trgovine Dekorativa Nada za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila.

Ukinitev registracije

Če želite ukiniti svojo registracijo v »Mojem računu«, nam to sporočite na elektronski naslov info@dekorativa-nada.si. Za preverjanje pristnosti podatkov, vas bomo kontaktirali in vam dokončno potrdili ukinitev vaše registracije. Zahtevek za ukinitev registracije mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. V roku 15 dni od prejema vaše zahteve za ukinitev registracije, bomo zbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.

Odveza odgovornosti

Vsebino objavljeno na straneh Spletne trgovine Dekorativa Nada je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Dekorativa Nada d.o.o. ali katerakoli od pravnih ali fizičnih oseb, ki so sodelovale pri nastanku in izdelavi Spletne trgovine Dekorativa Nada, ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi nastajala iz dostopa do uporabe ali nezmožnosti uporabe informacij na spletnih straneh Spletne trgovine Dekokrativa Nada ali za kakršnekoli tehnične napake.

Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke. Morebitni barvni odkloni dejanskih izdelkov ne vplivajo na lastnost izdelka. Dopuščamo možnost napak slikovnega in tekstovnega materiala v Spletni trgovini Dekorativa Nada. Za podrobnejše podatke se lahko obrnete na tel. št. 05 36 63 878 ali elektronski naslov info@dekorativa-nada.si. V primeru napake vam bomo omogočili odstop od naročila.

Dekorativa Nada d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb pogojev preko Spletne trgovine Dekokrativa Nada kadarkoli in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Dekorativa Nada d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb v svoji poslovalnici in Spletni trgovini Dekokrativa Nada.